tisdag, september 23, 2008

Tuesday

Nu sitter jag här med en stor kopp Himlagott te(thé) och har möblerat om så jag har soffan här istället för stolen som brukar stå här, skönt.
Vaknade imorse upp alldeles försent i en numera väldigt välbesökt lägenhet på Andersberg och blev bjuden på en utsökt frukost på golvet. Tyvärr var vårt humör inte vidare utsökt eftersom precis nästan allting gick på tok. Tillslut bestämde vi oss dissa allt vad skola hette. Istället gick jag hem till Catta för att chill, plugg, mat och några promenader. Vilket det även blev.
Imorgon är de dags för friluftsdag, Torup och insektsfotografering är det skolan tänkt sysselsätta oss med. Kossan och jag har nog däremot lite andra tankar om det. Röka och äta är väl vad vi kommer sysselsätta oss med under timmarna i skogen. Ja lite fotograferande med kanske.

På fredag far jag och några av mina finaste flickor till Göteborg för att fylla våra kroppar med för mycket vin och se Håkan på liseberg.
Fast ja det är ju inte förrän på fredag och innan dess ska jag har klarat av två läskigt stora arbeten jag knappt börjat med, inte för att det finns nån chans att jag kommer hinna men iallafall...

Hade tänkt att lägga upp massa bilder från malmö b la. nu när photoshop äntligen kommit men ja självklart ska de krångla så det lär ju dröja ett tag till innan dom bilderna dyker upp.

Ojoj nu blev detta för långt för att någon skulle orka läsa men jag orkar inte radera så de får va.
Puss



Försmak på malmö. förfest på stationen. tattigt som det ska vara.

2 kommentarer:

kim sa...

du gillar inte mig längre! du gillar bara thé och kossor och malmö, nu sårade du mig ordentligt shrek.

fast nu har jag förlåtit dig igen, du är bra!

Åsa sa...

hoppas du hinner i alla fall ett av pluggerierna, vi kan plugga på bussen idag!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare