måndag, september 15, 2008

Igen & igen.

En lång dusch i sällskap av vaniljljuset som jag nuförtiden inte kan vara utan.
De var så min söndagsnatt avslutades.



Vaknade idag och upptäckte att klockan slagit halv 12. Vilket innebär att jag försovit mej igen, precis som jag gjorde i princip hela förra veckan. Ja alla dagar utom en.
Måste skaffa mej en ny väckarklocka och bättre vanor.
Bestämde mej för att jag inte orkade stressa iväg till skolan och textilen så bjöd istället mej själv på en riktig lyxfrukost. Jag älskar frukost och allt vad de innebär.
Fast de blev nog några glas Oboy' för mycket så nu mår jag rätt illa av denna gudomliga men sockerrika dryck. Lagom är nog bäst.

Nu ska jag fördriva tiden med både lite nytta och nöje

Nya Cosmo & boken som vi läser i svenskan.
----------------------------------------------
Efter massa krångel med nedladdningen av photoshop så fick jag nog och övertalade min mor att köpa det åt mej. Så förhoppningsvis blir de att hämta ut de nån gång denna veckan, den dagen kommer jag vara lycklig.

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare