onsdag, september 10, 2008

Special day.

Kom precis på mej själv att uppfatta Trönninge som det mest folktomma stället i världen. Springer ut i endast underkläder för att hämta posten mitt på ljusa dan. Borde kanske tilläga att jag bor på ett så kallat bostadsområde med husen placerade som i en cirkel och de är inte helller några större problem att kika in och se vad grannen mittemot har för sej.
Fast just nu bryr jag mej inte ett endaste skvatt om de, öppnade precis brevet från försäkringskassan och dom hade vart så vänliga att sätta in 2546 kr på mitt konto.
Att pengar har förmågan att göra en så lycklig..

Var däremot inte lika glad när jag imorse vaknade och insåg att min lektion redan hade börjat för två timmar sen. Att jag aldrig lär mej.. Fast lite skyller jag på tv3 som lagt sex and the city så att de inte slutar förrän halv ett-tiden...
Ikväll bjuder jag mej själv på jetegoda majskolvar och kanske lite annat smått och gott.
Jag och mitt matberoende...

Nu till dagens viktigaste händelse. Min fina flicka blir nu ett år äldre och får äntligen utnyttja pensionärsrabatten på vår bussar. Om inte de är nått att fira så vet jag inte något som är det.

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare