lördag, september 27, 2008

Göteborg & Håkan

Göteborg & fylla igår.
Det var gött eller ja det lilla man minns iallafall.
Planka tåget till gbg och sen förfest.
Spårvagn till Liseberg för att kolla Håkan.
Jag tror inte vi såg så mycket men det stod i tidningen idag att de var alldeles lysande
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=447868
Det var de säkert också.



Alldeles för full så nekades jag till Dance department och lyckades med att supa bort väskan med. Så nu har jag massa kort att ersätta. Inte så gött kanske.
Istället för massa dans så vinglade vi runt på stan och ja jag tror vi hade det rätt fint!
Ska försöka få photoshop fixat i veckan och så ska jag sno Åsas bilder från igår så blir de förhoppningsvis ett kul inlägg med massa bilder snart.

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare