tisdag, september 09, 2008

Jump in

Regn, mjukiskläder, blöta strumpor och skor. De beskriver nog mej rätt bra idag.
Meningslösa stafetter, tråkiga lekar, studenttävling och naturkunskap. De beskriver min dag i skolan rätt bra.
Så fort jag kliver in på skolområdet så kastar sej en oundviklig trötthet över mej som inte vill försvinna.

Ställde mej idag för första gången, på vet inte hur länge, och lagade riktig mat. Från början tillslut. Annars blir de alltid småätande eller micro-mat. Men idag så ställde jag mej och lagade iordning falafel med sallad och tzatsiki.
Heaven!!
Nu sitter jag här lite för mätt men belåten och med en kudde framför magen.


Min fabolousa måltid.

3 kommentarer:

Åsa sa...

det ser gooooooott ut!

Njosnavelin sa...

ja, det ser verkligen supergott ut! :D

Ak sa...

ja de var jetejetegoott!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare