tisdag, september 16, 2008

The 80's - time to dance.

De blev en enorm fika innan Åsa och jag begav oss till myrorna för lite 80-talsshopping. Efter myrorna entrade vi emmaus och slutligen blev de även h&m & åhléns. Efter den lilla rundvandringen hade vi de mesta klart inför fredag. De enda som saknas är lite färgglada accessoarer och de våfflade håret med tofs på sidan. Åhå vad man kan längta.


Knallrosa tröja med paljetter, min älskade svarta höga kjol, kleinblå leggings och benvärmare kommer pryda mej och min kropp när vi drar ner till Malmö för spex. Hoppas jag inte är helt fel ute.
"Vi ska dansa i neon på vår resa genom natten.." haha

Åh vilket töntinlägg, men detta gör mej så pepp att jag blir lite tramsig sådära, ja lite larvig med kanske.

1 kommentar:

Njosnavelin sa...

jag såg dig och ko när ni gick över vägen och var påväg till myrornas!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare