torsdag, september 11, 2008

sleepless

Måste bara snabbt få avreagera mej på mina då och då återkommande sömnproblem..
Hoppade i säng igår vid halv ett och kände mej riktigt duktig med tanke på att jag idag inte börjar förrän kl ett.
Men sova var de visst inte meningen att jag skulle. Det blev en hel del vridande och vändande, ett antal avsnitt och Weeds och ett par kapitel av boken vi läser i skolan(brukar för de mesta orka 2 sidor innan jag stupar), innan jag äntligen vid nån gång efter 3 föll in i nån orolig sömn.
Att sen vakna och upptäcka att klockan inte är mer än 6 var inte inte riktigt nån humörshöjare.
Efter ytterligare 2 timmars vridande och vändande somnade jag åter för att nu vakna upp halv 9 igen och känslan i min kropp säger att somna om ytterligare en gång kommer vara ett projekt som är dömt att misslyckas.

Precis vad jag hade behövt.
Aja dags för tv & värdelösa program + repriser.

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare