fredag, september 05, 2008

Maybe I'll tell you sometime

Har stängt av allt som överhuvudtaget kan kallas lektion med massa fin musik.
De är bättre så.
Idag är det fredag och ikväll kommer blodet blandas ut med alkohol, förmodligen aningens för mycket. Glasen kommer höjas och musiken kommer överröstas av skratt.

Igår var det torsdag, ingen bra dag om man utgår från mitt schema. religon och foto från 10-17.
Men igår så tog jag ledigt från allt vad religon heter och satt istället hemma och åt, lite för mycket.
Väl i skolan så blev de redigering av tråkigaste sorten; levels, curves, contrast, unsharp mask och image size..
Som tur var så kom Kossan ner och muntrade upp mej med jämna mellanrum.
När vi fått nog av vad skola heter så gick vi och kalasade tills vi sprack inne på hemköp. GO FETTO!

Kvällen bjöd på promenad av längsta slag, kamerorna åkte med och jag traskade mot staden.
Ungefär 2,5 timmar senare var jag hemma igen efter en mils promenad och en mil på cykel.
Ingen bra idé det dära, iallafall inte i små ballerina skor med så tunn sula att jag lika gärna kunnat gå barfota. Mina fötter var ömma till tusen.

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare