måndag, november 24, 2008

Who are you doin'?

Har en rätt bra vecka framför mig och det känns bra.
Fast i allt det bra så blir det väl en del gnäll med förstås. Jag har just nu så kallade "projektarbetsveckor" i två veckor framöver. Vilket helt enkelt betyder att jag är nästintill lektionsfri och ska ägna all tid åt att få större delen av mitt projektarbete klart. Att nästan slippa skolan i två veckor är ju underbart, mindre underbart är att jag inte ens börjat med mitt projektarbete och verkligen inte kommer hinna få det klart. Att man även har tusen andra arbeten efter sig gör ju inte saken bättre.. Får väl vara glad att jag inte är sjuk iallafall som alla andra verkar bli. Att det sen även ska julstökas i veckan med fina flickor gör ju inte saken sämre. Lussebullar, pepparkakor, knäck, kola, ischoklad i mängder ska bakas och ätas.

1 kommentar:

kim sa...

jag längtar efter julmyset. <3!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare