måndag, november 03, 2008

Good days

Tror det är dags att släpa med kameran lite oftare för utan bilder så är det inget vidare att blogga..
Kom nyss innanför dörren, men ben bär mig knappt, halsen bränner och jag känner ett lätt illamående. Låter inte allt för gött men jag gillar det faktiskt. Jag känner mig nämligen så himla duktig när den känslan infinner sig. Ja om det inte handlar om bakfylla förstås, då är det mest pina.
Idag var det nämligen träning igen och att köra slut sig så det svartnar för ögonen och så man får hålla i sig för att inte ramla ihop är då helt underbart, någon slags hatkärlek förresten. För just då har man egentligen bara lust skjuta tränaren i skallen.

Här hemma spelar mamma The smiths i bakrunden, något jag absolut inte hade en aning om att hon lyssnade på. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen tillbringa några välförtjänta timmar framför tvn innan jag sussar sött.

En natt var knasiga och spexade med kameran till det åter ljusnade.

Sommartider med fina flickor

2 kommentarer:

Åsa sa...

ÅHH SOMMAR I MITT FÖNSTER! nu är här bara bäcksvart och deppigt. fyfan.

kim sa...

goa tider, goa tider!
jag saknar dig, förresten.

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare