onsdag, november 26, 2008

Bad

Apelsiner är himla gott måste jag säga. Iallafall dem som har det där rätt tunna och släta skalet.
Ja anledningen till att jag ens diskuterar apelsiner är att jag just nu sitter och smaskar i mig en riktigt god en. Inne i köket står en kopp te av smaken Himlagott och väntar på mig. Ägnar mig även åt lite plugg, dock med minsta tänkbara engagemang men ja det är bättre det än inget engagemang alls.
Har ägnat dagen åt diverse husliga bestyr såsom städning, matlagning och en del strykande av kläder. Anledningen till det var väl att datorn blev knas och ja man måste ju sysselsätta sig på nått sätt..
Gröna bad med vaniljljus känns betydligt bättre än plugg.

1 kommentar:

kim sa...

tunna och släta ska skalen vara ja! vi måste köpa hem tusen apelsiner till astrid lindgren-maratonet. åhå. snart får det bli. SNART!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare