tisdag, november 18, 2008

Morfars

Efter att ha varit hemma hela dagen och sysselsatt mig med att vara sämst på allt förutom att äta och göra ingenting, som vanligt, tog jag mig till Morfars för fika och plugg.

Caffelatte och insmugglat naturgodis bunkrades upp.

Böckerna var mest för syns skull, då vi snabbtkom fram till att chill var betydligt roligare.

Mys-Catta delade med sig av dagens äventyr, gamla msn-konversationer.

Uppkrupna i varsin soffa/fåtölj spenderade vi 2,5 timmar med mys.
Tillsist blev vi tvugna att lämna värmen och bege oss mot gym & träning.

Nu sitter jag här igen, fortfarande med tidvattens-arbetet att göra... suck

6 kommentarer:

Åsa sa...

myyyyys

kim sa...

vad fint. gör samma grej med mig någon dag vettja, minus träningen för det är jag aaalldeles för onyttig för.

Ak sa...

åsa-Japp det var mys, när får jag komma och våldgästa dig?

skrank-Om vi ska! När kan du? Då skan säkert jag med

Anonym sa...

jaaappp vi kan det där med att mysa till det.. lite för mkt opeppt humör kanske.. mest från min sida kanske!! under täcket catta ska faktist sova nuu sådetså hihihihi fis å prutt

Anonym sa...

Öh, vad mysigt med fik!

Anonym sa...

Åh, så mysigt. Jag vill också fika!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare