söndag, oktober 12, 2008

helg

Eftersom jag inte haft någon fest-vänlig kamera denna helg har det inte heller blivit några bilder innehållande fina människor, vin och galen fylla (bara några få från förfesten). Fast det betyder ju inte att jag gått miste om det denna helgen, för de har jag då icke!
Fredagen bjöd som sagt på oktoberfest och en redig fylla, lite väl redig kanske eftersom jag dagen efter vakande upp på rockstugans scen oförmögen att resa mej. Den vänstra höften hade nog vart på egna äventyr under natten... Planerna på Malmö & tattoo expo slopades rätt snabbt, tyvärr. Det blev en väldigt lugn lördag i sällskap av catta och jens.


Lite förfest hos Jens

Så här fin var Catta som tysk, och jag var lika fin med tanke på att våra kläder var likadana.

Det dracks och posades innan vi begav oss till rockstugan.

Gulligt.


Idag vaknade jag och catta upp vid tre-tiden och bestämde oss för att vi förtjänade en riktig söndagsfrukost, och det blev de minsann, stekta ägg, frallor med alla tänkbara pålägg, yoggi och oboy.

Catta och Jens blev ikväll föräldrar till denna håriga sak som inte ännu har nått namn.

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare