torsdag, oktober 02, 2008

bambam

Kröp fnissandes i säng med tankar om Madicken, gröna gubbar och thé i mitt lilla huvud.. Åh!
Idag kom jag för första gången, sen jag vet inte när, i tid till skolan och bara för det är lektionen inställd så det var bara att åka hem och vänta på att nästa skulle börja, tre timmar senare. Får väl se om jag tar mej dit.

Imorgon är det fredag och jag beger återigen till Malmö, denna gång för att stödja Jens trumpet och efter det så ska de dansas till E-type, Vanilla Ice, Nirvana och mycket mer. 90's på Deep.
Ska bli fedt skoj!

Idag tog jag farväl av mina kära festivalband, så nu ska jag fundera ut vad jag ska ta mej till med dem. Kanske blir dom en fin liten tavla.

1 kommentar:

kim sa...

mums på thé och gröna gubbar med äckliga magar.
hatar dig för att du ska till malmö, för att det är den tredje jävla gången jag inte kan följa med och den här gången beror det bara på att människor i halmstad är själviska små skitungar som borde sprängas. ÅH!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare