onsdag, oktober 01, 2008

Göteborg

Idag är det exakt 5 dagar sen Håkan spelade i Göteborg. Det är även exakt 5 dagar sen jag och två av mina finaste bestämde oss för att planka tåget till samma stad.


Kvällen inleddes med fulvin och för gamla popcorn.


Det snurrade i våra skallar redan innan vi kommit fram till Liseberg.


Håkan spelade och cirka 18000 människor var där.


Vi var nog mer intresserade av alkohol & trams framför kameran än själva konserten.


Fyllebeteende


Ballonghångel och gnälliga vakter.


Efter konserten satte vi oss utanför en stund och chillade med lite folk, sen är de rätt svart.


Vi nekades återigen från Dance department, men det var väl rätt väntat.


Kossan och Flem hittade öl och var glada.


Vi behövde nog egentligen inte någon mer alkohol.


Efter en borttappad väska med innehåll så bestämde vi oss för att ta oss hem vid 3 istället för vid 7-tiden som planerat.

Efter en liten runda på statiol när vi kommit hem så somnade vi gött i Kossans lägenhet.

1 kommentar:

kim sa...

alltså, hahaha. seriöst, ballongbilden och den där jag har glajjor är det vidrigaste jag har sett tror jag nog. inte konstigt att jag aldrig får hångla!

vi gör om det snart vettja.

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare