söndag, augusti 03, 2008

Breakfast from heaven

Kan man vara mer mätt och belåten är vad jag är just nu?! Sitter hemma hos Kossan nu med henne och Frida och ingen orkar knappt röra sej. Anledningen?! Den brutalt stora och goda frukosten eller ja man kanske ska kalla de middag... Ja iaf så fick vi för oss att lyxa till söndagen med hotellfrukost/brunch, så vi styrde stegen mot Eurostop och Willys och plockade på oss diverse godsaker och begav oss sen tillbaka till Kossans lägenhet och började tillagningen. De blev; pannkakor med glass, choklad & hallon, toast med ost & tomat, ägg & kaviar, delikatessyoggi med hackad choklad och till sist en stor kopp cappucino på de. Jag behöver nog knappast förklara att de svullades rätt rejält så nu sitter & ligger vi helt utslagna i lägenheten och ja mår väl inte något vidare faktiskt men jag hade ju inte bangat en sån här frukost någon annan dag.
Tyvärr hade vi ingen kamera att dokumentera detta matkalas men de var nått alldeles extra iallafall.

Är även rätt nyss hemkommen från ett par dagars festivalande och äventyr i Emmaboda med Ko & Flem. Fast jag och Ko begav oss hem en dag tidigare än planerat på grund av diverse händelser som t ex. uppcuttade tält, nästintill brutet revben & lite idioter utan vett i skallen.
Men måste ändå ge Emmaboda nästintill högsta betyg för de var en riktig kanonfestival med massa fylla & spex med bra människor och go musik!

Jaja nu ska jag väl lägga mej ner och sprängas lite till med dom resten av svullo-brudarna, men vi hörs!


Ciao

1 kommentar:

Åsa sa...

fett go frukost, ännu goare festival! iz niiiiiiice.. hahah.

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare