onsdag, augusti 27, 2008

Speedboats

Mätt som bara den efter en ätar-dag som just avslutades med en portion veg. lasange, mums!
Jag hjärta mat.
Sitter och pysslar med photoshop och ovilliga bilder, behöver bilder på temat "lust" till utställningen på Kulturnatten. Får fixa det i helgen, nån som kanske skulle kunna agera lite modell?
Har plötsligt fått ett sug på att både börja träna och rida igen, tror banne mej jag ska ta och göra de. Fattig som man är blir de väl på Friskis & svettis man får svettas på och ja ridningen de får ju bli med Catta när hon har tid.
Idag skulle de egentligen blivit långpromenad med Amelie men pga. av min klantighet så blev de inte så (skyller lite på vädret med). Men imorgon är de dags för nya tag och då ska vi upp på Galgberget för en ordentlig tur med två vovsingar.
.
Från älskade malmö-trippen.


Om en timme är klockan elva och då är de dags för en timmes Sex i staden, men först ska jag försöka hinna med en liten kvällspromenad i ovädret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att vi ska börja träna tillsammans! jag är på!

Åsa sa...

kanske borde ägna hålorna åt promenader istället för... tja, som igår du vet :D

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare