torsdag, augusti 14, 2008

S&TC



Nyss hemkommen och rätt irriterad efter misslyckad filmhyrning till min ensamkväll. Orkar inga detaljer men de är väl lika bra de, för de skulle ju knappast bli nått läsnöje..
Har den senaste veckan/dagarna blivit nån pysselgalning, eller ja iallafall om man jämför med hur jag var tidigare. De har lyckats bli en omsydd kjol och nu håller jag på med ett projekt i mitt rum för att bli av med dom fula, trista, vita garderobsdörrarna.. Inte likt mej.
Idag skulle de egentligen blivit massor med mys med Amelie men min hälsa tyckte annorlunda så de blir en bakis-söndag istället med pizza, film, ansiktsmasker, snack & massa annat!
Imorgon däremot så invaderar jag & Flem lägenheten här hemma för massa film, fett & mys. Förmodligen heeela natten men vi får la se hur länge vi orkar hålla oss vakna..
Lördagen är vigd för spex & fylla.
Har under den drygt senaste veckan gått på nån sorts diet, eller ja diet och diet, två sortes piller och ett försök till bättre matvanor. Kände att de var på tiden att tunna ut mej själv något efter sommarens svullande.
Ja jag ska ju inte bli någon ranglig liten sak utan bara några kilo fläsk lättare.
Jaja nu ska jag sluta skriva massa tråkigt & onödigt och istället återgå till mitt Sex & the city-tittande..

2 kommentarer:

kim sa...

du har ju inte ens något fläsk, din hora. helt fläsklös är du. imorgon blir gött tror jag. idag är det ju till och med för klockan är massor. GÖTT!

Njosnavelin sa...

nej, du är fin som du är annika. du behöver inte ändra på dig alls.

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare