onsdag, juli 23, 2008

Like a virgin

Ytterligare en helt meningslös dag. Vad hände med detta sommarlovet? Förra året var de ju så galet bra nästan varenda dag och nu är de bara festivalerna & helgerna i princip som lyser upp den gråa vardagen.

Gårdagskvällen var iallafall mysig. Den spenderades hemma hos Catta med massa fettande & chill framför tvn! Denna kväll blir inte lika roande, ensamkvällar framför tvn är aldrig någon höjdare..
Om jag bara haft ett busskort så hade jag befunnit mej i Nissaström hos en rödhårigliten vän och haft trevligt!

Osminkad och redo för Eurostop


Men jag måste ge mig själv några vuxenpoäng i alla fall, cyklade till Eurostop innan ikväll med en inköpslista, mammas kort och stora väskor. En halvtimme senare var jag ute från Coop med väskorna proppade med mat och två förpackningar hårfärg som ska förbrukas imorgon om jag nu vågar...



Nu är de bara en månad kvar på sommarlovet, två månader har redan gått och dom har gått alldeles alldeles för fort. Är inte redo att komma tillbaka ännu för att ta tag i allt de nya man kommer få och sen att ta tag i de gamla man har efter sej känns ännu värre.
Kollade mitt schema för hösten idag och jag fick sån ångest och panik att jag faktiskt började gråta..huuuh jag vill inte!!!

Om två dagar är de fredag och då blir de att gå och kolla på Kapten röd och om mindre än en vecka så åker jag iväg på äventyr igen, denna gång till EMMABODA!! har en hel del att fixa... - Panik!

2 kommentarer:

Åsa sa...

vi ses på kapten röd! och det där med skolan, det fixar sig... vi får ha rökpauser tillsammans. mmm!

Anonym sa...

jag saknar dej baby! kom hem inget e kul utan dej........................................................................................................................PSSPUSSSSSSS mitt hjärteknull!!!!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare