torsdag, juli 10, 2008

Good times

Godkväll gott folk!

En ovanligt bra bakisdag har passerat idag, kreativiteten och Emmabodapeppen har flödat idag och de har även matintaget gjort, med all rätt- bakissvullande är gött!

våra fina spelscheman
Vaknade upp vid tio-tiden hos mackan, där även Kossan tillbringat natten eller ja kanske borde säga morgonens tidigare timmar. Vi påbörjade kort efter uppvaknandet vår vandring mot Kossan lägenhet och passerade snabbt hemköp för ett vätskestopp för att sen fortsätta vår färd mot andersberg, promenaden övergick efter en rätt kort stund till bussåkande i brist på ork och en mer och mer påträngande baksmälla. Väl framme så hinkade vi oss mängder av oboy och inte måttligt illamående så kollade vi igenom de få bilder som fanns från gårdagen och gjorde nårra försök att gemensamt försöka komma ihåg den väldigt lyckade gårdagen som vi spenderade med Flem på en trevlig fest hos nån Dag!

När de värsta illamåendet lagt sej så började kreativeteten sprudla och vi bestämde oss för att knåpa ihop ett otroligt snyggt & piffigt spelschema, inför Emmaboda, innehållande fina bilder, dekorationer och alla spelningar skrivna i 4 olika färger, beroende på hur viktiga dom är att se.
Känner mej mycket nöjd med oss! :D
Dagen bjöds med på musikaliska upptäckter (nu menar jag INTE Stereo total, haha) och en otroligt delikat pastasallad tillagad av Kossan herself, yummie!
Det har även hunnits med lite bankärenden och en fika på stan med min mor där de även inhandlades ett par Koss porta pro-hörlurar.

Gårdagens planer på ett vilt supande hann ju nästan bli slopade igår i brist på folk, men så tog Flem sitt vett till fånga och mackan bjöd med oss på fest, tur var de för de blev en riktigt lyckad kväll och natt innehållande massa alkohol och lite annat, dans, hångel, bra snack, bortsupna men nu återfunna skor, försvinnande av en skrank(flem) och avslutandes med svineri på stan tills de blev ljust igen och vi däckade hos mackan!



Idag blir de en lugn och tidig kväll då jag redan lyckats däcka på soffan en gång, nu lutar de mot en kvällspromenad med bra musik & nya lurar!

Puss

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag är himla glad att jag träffat dig, du är fin! (När jag blir stor ska jag skaffa ett yrke som kräver kreativitet, och kreativitet får man uppenbarligen en stor dos av på bakfyllan, och bakfyllor kan bara betyda en sak = FEST!)

Ak sa...

Och du är ännu finare! Jag blir så glad bara jag tänker på dej för de betyder alltid att de är nått på gång som bara kan sluta bra eller ja rätt illa ibland med men då är de bra iaf!
:*
De kräver kreativitet att festa så när jag blir stor ska jag bli en fest!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare