tisdag, juli 22, 2008

sweet dreams

Nästan en vecka sen jag skrev nått nu. För mycket att göra? Ingen ork? Jag gissar på en kombination.

De senaste dagarna har innehållt allt från långa cykelturer till och från en liten rödhårig vän i Nissaström med mysiga kvällar och massa fettande. Fina fyllor med dom finaste flickorna. Fyllefettande + bakissvullande hela helgen, även detta i Nissaström. Sena nätter vid datorn i all ensamhet. Picknick och långpromenad med en söt liten vän med för korta ben för att cykla. Fina solnedgångar och sena nätter med bästa sällskapet.
Ja faktiskt har de senaste dagarna varit ovanligt händelserika och ovanligt bra!

En kort resumé av helgen.

Fredag:



Inleddes hemma hos Ko med en del vin & de bästa flickorna för att sen fortsätta inne i stan med bästa Håkan på scen, ännu mer vin och mer bra människor. En fin fredag som avslutades med dans på Valentine för att sen sätta sej på bussen mot Nissaström med min rödhåriga skrank.

Fyllefett & spyor genom fönster.

Lördag:



Lite kaotisk början med massa pengaproblem och massa bussåkande med skranken. Alkoholshopping och förfest hos Jens blev de sen när problemen var lösta. Buss in till staden för roligheter och massvis med minnesluckor.Även denna natt avslutades med fyllefett i Nissaström innan vi sussade sött.

1 kommentar:

kim sa...

jag gillade helgen, den var konstig och bra! hoppas att denna blir lika rolig oooch att jag lyckas ta mig till horemmaboda.

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare