fredag, juni 27, 2008

One minute to midnight


Gårdagens jordgubbsfrossa & luggklippning..

Gårdagen gick från att vara en väldigt skön & bra dag till att framåt kvällen bli betydligt sämre..

Bestämde mej för att gå ut och gå en runda vid 10 tiden på kvällen, så stoppade in lurarna i öronen & en cigg i fickan och vandrade iväg, 5-10 min senare och så där 500m från lägenheten tog all ork, energi och lust slut, och jag blev sittande på vid vägkanten med musiken strömmande ur lurarna och tankarna virvlande i huvudet och allt kändes plötsligt så meningslöst och inte ens den peppaste av peppmusiken på mp3n gjorde mej de minsta upprymd utan den förvärrade bara allt.. Som tur var så ringde mobilen efter en halvtimme, de var räddaren i nöden, mitt allt, min bästa! Kom upp på benen och gick sakta tillbaks hemåt samtidigt som jag intalade mej själv; De blir bättre imorgon..!


Vilket jag kan säga nu att de verkligen inte blev iallafall inte hittils, de började med att man vaknade vid halv 6, så kissenödig & hungrig att jag bara ville gråta och kunde inte heller förmå mej att gå upp när mor min var uppe för mitt dåliga morgonhumör var verkligen värre än vanligt så fick snällt ligga kvar i sängen i lite mer än 2 timmar, vaken, efter ett antal misslyckade försök att somna om...


Låt resten av dagen bli bättre.

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare