torsdag, juni 26, 2008

Back from the dead

De hände nått mycket märkligt när jag begav mej hemåt från Jens på min fina lila cykel.
När jag kommit ungefär halvvägs så uppenbarade de sej en del blommor längs med vägkanten, och fråga mej inte vad som hände men för första gången på jag vet inte hur många år så fick jag en märklig lust att stanna, hoppa av cykeln och plocka en bukett...
Väl hemma så står jag där i köket med en blombukett i handen och rotandes efter en passande vas...
Tror fortfarande inte jag riktigt förstått vad som hände där på cykelbanan mellan Eurostop och Trönninge.
Kanske ett tecken på att man nog mår ganska bra eller kanske är de tvärtom?
För när plockade jag senast blommor när jag var på bra humör...?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blommor, till mamma? Du lär dig, kära vän! Jag har bra inflytande på dig :D

Ak sa...

hahah nja dom var ju iofs inte till mor min men eftersom dom hamnade i köket så blev hon iaf lite glad! haha är du så säker på de?! ;) :D

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare