tisdag, juni 24, 2008

Let there be light

Nyrensad garderob nu, de känns bra även om jag ändå har alldeles för lite kläder så är de iaf lite finare där inne nu...Och inom kort ska dammsugaren fram med, jag städar nämligen i mitt fula rum!

Orkar inte mer nu...
Varenda dag sen man kom hem från kära Hultsfred så har de påpekats hur "fet", "fläskig" och "mullig" man har blivit... kommentarer som; "godnatt lille vän eller ja jag kanske ska säga stora..?!", "Oj vad mullig du har blivit..", "Akta så du inte bli mer fläskig" och "Gå ut och gör dej av med lite fett.." etc..
Och allt detta har kommit ur min mors käft.. I början så brydde jag mej inte så värst för jag vet att jag gått upp ett par kilo öl på hultsfred men att nu snart 1 1/2 vecka senare fortfarande ska behöva höra massa gnäll & kommentarer, börjar ge en vissa tankar...
Anorexia nästa, eller?
53 kilon som blir 47 istället?! Är du nöjd då?

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare