måndag, juni 16, 2008

Don't dance




Sitter här med en inpackning i håret som suttit sen klockan tre nu men jag orkar fortfarande inte skölja ut den trots att håret nu har torkat.

Orkar ingenting längre, inte laga mat utan rensar kyl,frys, skafferiet och micrar & svullar allt jag kommer över i brist på annat.

Äter jag inte så sitter jag fast vid datorn och gör ingenting alls vettigt, orkar inte ens svara när telefonen ringer..

Tror att jag drabbats av nån festival depression och inte klarar av att vara utan den stämingen och allt folk, jag känner mej så ensam plötsligt och tröstar mej med massa mat.

Fick höra av mamma idag att jag börjar bli mullig... de värmer ju.. men de kanske sporrar mej lite och ger mej mer motivation att sluta äta onyttigt och sluta svulla hela tiden, man kan ju hoppas åtminstone..

De kommer iaf bli massa cyklande framöver, har ändå inte råd med sommarbusskort just nu..


Klippa sej i veckan kanske?

Färga håret rött innan Arvika?

ja den som lever får se!


Sushi imorgon iallafall, de är ju iaf nyttigt!

Inga kommentarer:

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare