tisdag, december 09, 2008

Han bakar några med socker på

Idag har jag varit i skolan för andra gången på tre veckor.

Jag har lagat curry-quorngryta och kollat på Kalle och Chokladfabriken.

Jag har klätt mig i tokiga leggings.

Jag har träffat skranken, klätt mig i glitter och myst.

Vi var och kikade på Kulturskolans Luciashow.

Den var massa mys och bra.

Vi har fnissat åt söta barn på raden framför.

Skrattat åt härliga uppträdanden.

Sjungt med lite i smyg.

Frusit med varsin cigg i pausen.

Fått gåshud över hela kroppen.

En finfin kväll med än ännu finare skrank.

3 kommentarer:

kim sa...

asgött var det, tack fina du. och hörru, bilderna blev ju visst bra. lurare där!

Anonym sa...

mysigt!

Anonym sa...

Jättefina bilder!
och visst var de sjukt bra!
Själv var jag och kollade idag.

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare