onsdag, december 03, 2008

bad day

Att inte kunna sova mer när klockan inte ens är nio känns rätt värdelöst. Grannens hund ylar och skäller som vanligt och jag vill mest gråta. Halsen kliar och känns som en fotboll och har även fått med öronen detta påhitt så ett fruktansvärt lock och klåda har även gjort mig sällskap denna morgon. Hostan ligger och lurar och försöker med jämna mellanrum att bryta ut ordentligt. Min enda tröst just nu är koppen med vaniljte på bordet. För att kort summera allt mitt gnällande så känns det som jag börjar bli ordentligt sjuk och att grannen kanske snart har en död hund.

4 kommentarer:

kim sa...

blä, krya på dig bästaste skranki.

Anonym sa...

ja, krya pårej vännen!

Ak sa...

Tack så mycket kära vänner, fast ja förkylningen skyller jag ju på er! :*

Anonym sa...

Krya på dig du! :*

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare