tisdag, februari 03, 2009

All my little words

Höll som vanligt på att hoppas över allt vad skola hette imorse, men tillslut så lyckades jag bli tillräckligt arg på mig själv och rusade iväg till en proppfull buss.
Lärde mig om olika ismer och författare innan det var dags för lite käk och fota danstreornas slutproduktion. (Blev några dugliga bilder men eftersom kameran är knas så blir det ett bildlöst inlägg.)
Tog sedan bussen mot staden och mötte upp min bästa skrank för lite shopping. Lite shopping blev det och vi träffade även på ko bland galgarna.
Med kurrande mage åkte jag sedan hem för att upptäcka ett väldans trevligt brev i brevlådan. Ett brev med ett löfte om pengar lagom till sommaren. yeeaah!

4 kommentarer:

Njosnavelin sa...

pengar är aldrig aldrig aldrig fel!

kim sa...

haha pyttelite shopping. dåligt av mig, vi får ta igen det nästa gång. och vet du vad jag längtar efter nu? skrankpicknickar bakom kyrkan, åhååå. SNART DAGS!

Anonym sa...

aaaannika! jag kräver uppdatering!

Anonym sa...

Nu tycker jag att det är dags att skriva ett nytt blogginlägg hörreduru! Hoppas vi ses imorgon. Puss på dig!

gästbok och <foo
gästbok och besöksräknare